Saturday, August 31, 2013

Wanita Oh Wanita (5 Gambar)

perempuan, wanita, gadis, woman, girl dll mmg nature diorang ni lemah lembut, sopan santun bla bla bla. aku as a woman dulu sbnrnya aku x suka jadi perempuan sbb aku rasa susah sngt nk kna tutup sana sini. perempuan jugk senang dpt dosa. klau lelaki nmpk skit kulit kita, kita dh berdosa.

 lagi lagi time raya. kdg kdg sepupu lelaki dtg umah kelang kabut la aku cri tudung  smua. cari cardigan nk tutup tngn. aku rasa susah sngt jadi muslimah ni. dan aku seronok tngk abg2 aku.

kalu apa2 mak cik dtg ke, spupu perempuan dtg ke, makcik2 mana2 dtg ke, slumber je jln2 sana sini. bestnya diorang! x cm aku ni !

tu lah aku kekadang aku akan pikir bnda2 kt atas ni ha. apa lah aku pikir cmni nih! PIKIRAN YANG X BEGITU MATANG BETUL!

AKU BANGGA MENJADI WANITA MUSLIMAH

 KITA HAMBA ALLAH, allah jadi kn kita yg terbaik utk kita. back to islam. lepas je aku tngk video Ustaz Azhar Idrus kat YouTube aku terus tersedar yg wanita ni senang dpt pahala lg2 klau dh kawin. allah suruh kita tutup aurat sbb nk protect kita dr makluk2 "lelaki mata bejalan"(lelaki yag suka usha perempuan ats bawah) .


UAI ada ckap wanita yg dh kawin SENANG DAPAT PAHALA dia masak, sidai kain, teperecik minyak panas time goreng ikan, potong sayur, sapu sampah kira nya apa yg isteri buat semua dpt pahala. itulah ADILNYA ALLAH! =D

















No comments:

Post a Comment